En liten førjulsbeskjed til alle våre kunder 🙂
– Høysessongen nærmer seg med stormskritt, og listene våre begynner å bli fulle. Vi strekker oss så langt vi kan for å tilfredsstille alles ønsker angående timer, men dette er ikke alltid like lett. Døgnet har dessverre ikke mer enn 24 timer, og vi jobber på spreng for å få tid til dere alle. Vi er pr idag, 5 ansatte. 3 på heltid og 2 på deltid.
– Flytting av kunder internt kan skje. Hver og en av oss utfører forskjellige behandlinger med ulik kompetanse og enkelte behandlinger er det kun enkelte terapeuter som utfører (f.eks vippeløft, brasiliansk voksing, fotpleie, gelé negler mm). Vi ser oss derfor nødt til å flytte enkelte kunder over på en annen terapeut hvis det skulle oppstå en situasjon hvor det er en annen kunde som ønsker overnevnte behandlinger, som kun er mulig og få hos enkelte terapeuter så lenge en av de andre har ledig i samme tidsrom. Ønsker du kun å gå til en spesifikk terapeut skal dette informeres om på forhånd og dette vil selvfølgelig bli tatt hensyn til.
– Vi har opplevd mye de siste ukene at kunder har glemt timene sine eller rett og slett ikke dukker opp. Vi ber dere derfor om å dobbeltsjekke når dere har satt opp time, enten via vår onlinebooking eller ved å kontakte oss. Det er utrolig leit for oss ansatte, og for alle de andre kundene som så sårt skulle hatt din time. Er du 10 minutter eller mer forsinket til timen din vil behandlingstiden bli forkortet, eller så må timen flyttes. Timer som flyttes eller blir forkortet vil likevel måtte betales i sin helhet. Vi minner om at vi har 24 timers avbestillingfrist (tirsdag-lørdag) og 48 timer (mandag).
– Det hender at vi noen ganger er forsinket, spesielt nå som det er så travelt. Hvis vi er mer enn 10 minutter forsinket, vil vi selvfølgelig gi dere beskjed så fort det lar seg gjøre på forhånd enten på sms, telefon eller email. Da vil dere fortsatt få deres oppsatte tid.
– Har du booket riktig time? Enkelte behandlinger tar lenger tid enn andre, og det er vanskelig for oss å vite om du har booket rett (dette gjelder spesielt onlinebookinger). Er du usikker på hvilken behandling du ønsker/trenger, kontakt oss på forhånd slik at vi kan veilede deg til riktig behandling slik at vi får satt opp riktig tid. Dette gleder spesielt vippeextentions. Vi vil derfor sårt be dere om å gi oss beskjed på forhånd hvis du har booket time til vedlikehold av vipper og har under 50% av vippene igjen, eller har mistet alt. Da trenger vi ofte mer enn 30-60 minutter for å fylle opp med ønsket volum.
– Telefon tiden vil være noe redusert nå i høysesongen, da vi sitter med kunder fra vi åpner til vi går hjem om kvelden. Vi minner om at vi IKKE tar telefonen når vi sitter i behandling med en annen kunde. Legg igjen tydelig navn og telefonnummer på svareren så ringer vi deg selvfølgelig opp igjen så fort vi har mulighet, men vi har dessverre ikke mulighet til å ringe flere ganger. Vi oppfordrer dere derfor til å kontakte oss via vår facebook-side eller email; eiktoppen@gmail.com, der er vi nemlig tilgjengelig (nesten) 24 timer i døgnet.
– Minner også om å lese vår praktisk informasjon http://eiktoppen.no/ofte-stilte-sporsmal/praktisk-informasjon/
Vi håper dere har forståelse for at vi gjør så godt vi kan 😊
En stor førjuls hilsen fra jentene på Eiktoppen hud og helse AS