Vi ønsker å informere våre kunder om vår praktisk informasjon vedr. salongen og våre behandlinger. Dette er veiledning for deg som kunde og skal gjøre behandlingen din bedre og prosedyrene våre enklere å følge.
Har du spørsmål vedr. våre retningslinjer, ikke nøl med å ta kontakt 🙂
Eiktoppen Hud og Helse praktisk informasjon
- Vi har 16 års aldersgrense på alle våre behandlinger (med unntak av piercing og microblading hvor aldergrensen er 18år) – Kunder under 16\18år må ha med foresatte.
- Har du fått utført vedlikeholdsbehandlinger (vipper,negler) et annet sted enn hos oss tar vi 200kr ekstra og forbeholder oss retten på å avgjøre om vi kan vedlikeholde eller om det anbefales å fjerne og starte på ny. Dette er for å kvalitetssikre våre behandlinger i forhold til prosedyre og produkter.
- Gavekort hos oss er gyldige ett år fra kjøpsdato.
- Kom nydusjet til hårfjerningsbehandlinger og kroppsbehandlinger.
- Reklamasjon på vedlikeholdbehandlinger (for eksempel. vipper, negler, bryn) SKAL skje innen en uke fra behandlingsdato og behandlingen\feilen\mangelen\skaden må ikke være prøvd rettet på selv eller av andre terapeuter. Det er ikke reklamasjon på behandlinger der det er påvist sykdom eller medisinbruk som påvirker behandlingen eller ved feil hjemmebehandling.
- Vi holder behandlingsrommene sterile – vennligst ta av sko ved ankomst.
- Som førstegangskunde vil du bli bedt om å utfylle et klientskjema/journal. Dette er frivillig – men dette er en sikkerhet for deg som kunde og for oss som terapeuter slik at vi kan tilby deg best og riktigst mulig behandling.
- Vi minner om at din time er satt opp for akkurat deg og vi ønsker helst ikke følge av verken venner, familie eller barn inne på behandlingsrommet. Dette er fordi du betaler for tiden, og vi ønsker å gi kun deg oppmerksomheten og vi trenger arbeidsro.
- Våre tilbudskort/rabattkort kan ikke benyttes i kombinasjon med andre tilbud, er personlig og kan ikke deles kunder imellom. Rabattkortet gjelder kun ved behandlinger under 1000kr og gjelder kun per besøk – ikke ved flere behandlinger per dag.
- Varer byttes kun uåpnet av hygieniske årsaker og med kvittering på kjøp.
- Vi besvarer ikke telefonen når vi er opptatt med kunde. Det vil si at du må legge igjen tydelig navn og telefon nummer så ringer vi deg alltid opp igjen. Du kan også benytte kontaktskjema på hjemmesiden vår, epost eller onlinebooking.
- Avbestilling må skje innen 24 timer før timen din, 48 timer for mandag. Vi fakturerer 100% av din behandling for uteblitt eller for sen avbestilling av din time (opp til 1500kr).
- Møt opp 10 minutter før behandlingen din starter. Er VI forsinket får du likevel din tid – er DU forsinket kan desverre ikke behandlingen forskyves og behandlingstiden blir forkortet med hensyn til kunden etter deg.
- Vi setter stor pris på konstrutive tilbakemeldinger og vi ønsker at alle våre kunder er 100% fornøyde. Skulle du være misfornøyd med din behandling hos oss eller om du lurer på noe – ikke nøl med å ta kontakt med oss.