Eiktoppen Hud og Helse praktisk informasjon

OBS! DET ER OPP TIL HVER ENKELT KUNDE Å SETTE SEG INN I VÅRE RETNINGSLINJER!

  • Vi har 16 års aldersgrense på alle våre behandlinger (med unntak av piercing hvor aldergrensen er 18år). Kunder under 16/18år må ha med foresatte.
  • Har du fått utført vedlikeholdsbehandlinger (vipper,negler, etc) et annet sted enn hos oss tar vi 200,- ekstra og forbeholder oss retten på å avgjøre om vi kan vedlikeholde eller om det anbefales å fjerne og starte på ny. Dette er for å kvalitetssikre våre behandlinger i forhold til prosedyre og produkter.
  • Gavekort hos oss er gyldige ett år fra kjøpsdato.
  • Kom nydusjet til hårfjerningsbehandlinger, massasje og kroppsbehandlinger.
  • Ikke besøk oss om du er syk \ smittsom med hensyn til oss terapeuter og andre kunder.
  • Reklamasjon på vedlikeholdbehandlinger (for eksempel. vipper, negler, bryn) SKAL skje innen en uke fra behandlingsdato og behandlingen/feilen/mangelen/skaden må ikke være prøvd rettet på selv eller av andre terapeuter. Det er ikke reklamasjon på behandlinger der det er påvist sykdom eller medisinbruk som påvirker behandlingen eller ved feil hjemmebehandling.
  • Hvis du skal reklamere på behandlinger skal dette skje innen en uke og behandlingen skal utføres innen en uke etter behandlingsdato. Vi tilbyr raskt reklamasjonstider –  du som kunde må kunne ta timen du blir tilbudt for å få det som reklamasjon. Hvis reklamsjonstimer flyttes eller avbestilles utenfor vår 24/48 timers regel vil du bli belastet med 350,-
  • Etterbehandling av permanent makeup er essensielt for sluttresultatet. Timen er inkludert i prisen og skal benyttes innen 3-6\4-8 uker. Utover denne tiden vil du bli belastet full pris på behandlingen. Ved flytting eller avbestilling av time gjelder 24\48 timers regelen og du vil bli belastet med 500,-. Får du ikke utført touch-up innen tidsfristen må du regne med full pris for ny time.
  • Vi holder behandlingsrommene så sterile som mulig – vennligst ta av sko ved ankomst.
  • Som førstegangskunde vil du bli bedt om å fylle ut et klientskjema/journal. Dette er frivillig – men dette er en sikkerhet for deg som kunde og for oss som terapeuter slik at vi kan tilby deg best og riktigst mulig behandling.
  • Timen din er satt opp for akkurat deg og vi ønsker helst ikke følge av verken venner, familie eller barn inne på behandlingsrommet. Dette er fordi du betaler for tiden, og vi ønsker å kunne gi kun deg all oppmerksomheten. Vi trenger også arbeidsro mens vi jobber.
  • Våre tilbudskort/rabattkort kan ikke benyttes i kombinasjon med andre tilbud. Rabattkortet er personlig og kan ikke deles kunder imellom. Rabattkortet gjelder kun per besøk – ikke ved flere behandlinger per dag.
  • Varer byttes kun uåpnet av hygieniske årsaker og med kvittering på kjøp.
  • Vi besvarer ikke telefonen når vi er sitter opptatt med kunde. Det vil si at du må legge igjen tydelig navn og telefon nummer så ringer vi deg alltid opp igjen. Du kan også benytte kontaktskjema på hjemmesiden vår, epost, facebook eller onlinebooking.
  • Avbestilling og endring av din behandling må skje innen 24 timer før din time eller 48 timer for mandag. Vi fakturerer 100% av din behandling for uteblitt, for sen avbestilling eller for sen ending av din time (opptil 1500kr)
  • Skal du endre din behandling gjelder også 24\48 timers regelen. Ofte kan du velge andre behandlinger eller legge til behandlinger, men er originalbehandlingen dyrere og tar lengre tid enn hva du ombestemte deg til, vil vi kreve betalt for den originale behandlingen. (eks. du skal etterfylle neglene dine, men du ombestemmer deg og ønsker å fjerne de i stede når du er på din time. Dette gjør at vi bruker kortere tid og får hull i vår timeliste som er vanskelig å fylle på kort varsel og taper forventet inntekt.
  • Møt opp 10 minutter før behandlingen din starter. Er VI forsinket får du likevel din tid – er DU forsinket kan desverre ikke behandlingen forskyves og behandlingstiden blir forkortet med hensyn til kunden etter deg.
  • Vi tar ofte bilder av vårt arbeid til videre læring, inspirasjon og markedsføring i sosiale medier (instagram, facebook, hjemmeside og lignende). Vi spør alltid og passer på at du ikke er gjenkjennelig på bildet med hensyn til personvern. Vi vil spørre ekstra og få godkjent bilder som viser din identitet eller kan gjenkjennes. Ta det som et kompliment at vi ønsker bilde av akkurat deg og arbeidet vi har utført 🙂
  • Vi setter stor pris på konstruktive tilbakemeldinger og vi ønsker at alle våre kunder er 100% fornøyde. Skulle du være misfornøyd med din behandling hos oss eller om du lurer på noe – ikke nøl med å ta kontakt med oss.