I lavsessongen januar-mars og september-oktober får du ofte time samme uken du kontakter oss/bestiller time. I høysessongene april-august og november-desember kan du oppleve både fulle lister og ventelister på opptil tre uker. Dette avhenger også hvilken behandling du ønsker – kortere behandlinger har vi som regel tid til på kort varsel, mens behandlinger som krever lenger tid bør du være tidlig ute med å bestille. Hvis du ønsker å avbestille timen din skal dette skje minst 24 timer før din oppsatte time(tirsdag-lørdag) og minst 48 timer hvis du har time på en mandag. Vi fakturerer 100% av behandlingssummen for uteblitt time. Det er ofte noen som ønsket din time, så det er kjedelig for oss ansatte og også for andre kunder som så gjerne skulle hatt din time. Skal du endre din behandling gjelder også 24\48t regelen. Ofte kan du velge andre behandlinger eller legge til behandlinger, men er original behandlingen du har satt opp dyrere og tar lengre tid enn hva du ombestemte deg til, vil vi kreve betalt for den originale behandlingen. (eks. du skal etterfylle neglene dine, men på timen bestemmer deg for å fjerne de i stede, noe som er både billigere og tar kortere tid, så må likevel etterfyll av negl timen betales. Dette er fordi blant annet tid allerede er satt av for deg og umulig å fylle på kort varsel.)