Beskjeder til alle våre kunder ⭐️

– Høysessongen er her, og listene våre er sprekk fulle. Vi strekker oss så langt vi kan for å tilfredsstille alles ønsker angående timer, men dette er ikke alltid like lett. Døgnet har dessverre ikke mer enn 24 timer, og vi jobber på spreng for å få tid til dere alle. Vi er pr idag, 5 ansatte. 3 på heltid og 2 på deltid. Vi som alle andre ønsker å avvikle ferie på sommeren, dette gjør at vi har noe redusert kapasitet på enkelte behandlinger i enkelte perioder. Andrea avvikler ferie t.o.m 16. Juli og enkelte behandlinger som microblading + konsultasjon, hulltagning, browstyle + brynextentions, kurs, bio stimulator, dermatude/meta therapy, og diverse makeup vil derfor utgå frem til 16. Juli. Vi har derfor fått inn flotte Frida som hjelper oss med vippeextentions, voksing, massasje, farging/forming av vipper og bryn og ansikts og kroppsbehandlinger i perioden Andrea er borte. Hun vil også jobbe deltid hos oss fra høsten av. Fom 15/7 tom 7/8 avvikler Marthe ferie. Vi har da fått inn flinke Viktorija som er utdannet negldesigner til å hjelpe oss mens Marthe er på ferie. Tilbudet på gelenegler vil være noe begrenset fordi listene allerede begynner å fylle seg opp. Fra og med slutten av juli vil det også være mulig og få utført hårfjerning, permanent farge på vipper og bryn, massasje og ansiktsbehandling hos Viktorija. Hun vil også fortsette som deltidsansatt hos oss fra høsten av 

– Flytting av kunder internt kan skje. Hver og en av oss utfører forskjellige behandlinger med ulik kompetanse og enkelte behandlinger er det kun enkelte terapeuter som utfører (f.eks vippeløft, brasiliansk voksing, fotpleie, gelé negler mm). Vi ser oss derfor nødt til å flytte enkelte kunder over på en annen terapeut hvis det skulle oppstå en situasjon hvor det er en kunde som ønsker overnevnte behandlinger, som kun er mulig og få hos enkelte terapeuter så lenge en av de andre har ledig i samme tidsrom. Ønsker du kun å gå til en spesifikk terapeut skal dette informeres om på forhånd og dette vil selvfølgelig bli tatt hensyn til.

– Vi vil ogå gjerne be dere om å beregne god tid når dere har time. Bussen kjører sommeruter, så bussforbindelsen er noe redusert i sommerferien. Det er også mange rundt om i Vestfold som også avvikler feire, noe som vil si at det vil være økt trafikk rundt om Eik, spesielt i rushtiden. Vi har ikke kapasitet til å holde igjen timen din hvis du er 10 minutter eller mer, forsinket. Da blir vi nødt til å gi timen videre til noen på venteliste og du vil bli fakturert for timen.

– Det hender at vi noen ganger er forsinket også, spesielt nå som det er så travelt. Hvis vi er mer enn 10 minutter forsinket, vil vi selvfølgelig gi dere beskjed så fort det lar seg gjøre på forhånd enten på sms, telefon eller email. Da vil dere fortsatt få deres oppsatte tid.

– Har du booket riktig time? Enkelte behandlinger tar lenger tid enn andre, og det er vanskelig for oss å vite om dere har booket rett (dette gjelder spesielt onlinebookinger). Er du usikker på hvilken behandling du ønsker/trenger, kontakt oss på forhånd slik at vi kan veilede deg til riktig behandling slik at vi får satt opp riktig tid. Vi har dessverre sett et økende problem når det gjelder spesielt vippeextentions. Det er røytesesong nå (http://eiktoppen.no/roytetid/) og sommer varmen gjør at både hår og negler vokser fortere. Dette vil si at du mest sannsynlig vil måtte fylle på vippene dine oftere enn normalt de neste månedene. Vi ber dere sårt om å gi oss beskjed på forhånd hvis du har booket time til vedlikehold av vipper og har under 50% av vippene igjen, eller har mistet alle. Da trenger vi ofte mer enn 30-60 minutter for å fylle opp med ønsket volum.

– Vi har opplevd mye de siste ukene at kunder har glemt timene sine eller rett og slett ikke dukker opp. Vi ber dere derfor om å dobbeltsjekke når dere har satt opp time, enten via vår onlinebooking eller ved å kontakte oss. Det er utrolig leit for oss ansatte, og for alle de andre kundene som så sårt skulle hatt din time. Er du 10 minutter eller mer forsinket til timen din vil behandlings tiden bli forkortet, eller så må timen flyttes. Timer som flyttes eller blir forkortet vil likevel måtte betales i sin helhet. Vi minner om at vi har 24 timers avbestillingfrist (tirsdag-lørdag) og 48 timer (mandag).

– Telefon tiden vil være kraftig redusert nå i høysesongen, da vi sitter med kunder fra vi åpner til vi går hjem om kvelden. Vi minner om at vi IKKE tar telefonen når vi sitter i behandling med en annen kunde. Legg igjen tydelig navn og telefonnummer på svareren så ringer vi deg selvfølgelig opp igjen så fort vi har mulighet, men vi har dessverre ikke mulighet til å ringe flere ganger. Vi oppfordrer dere derfor til å kontakte oss via vår facebook-side eller email; eiktoppen@gmail.com, der er vi nemlig tilgjengelig (nesten) 24 timer i døgnet 

– Minner også om å lese vår praktisk informasjon http://eiktoppen.no/ofte-stilte-spors…/praktisk-informasjon/ 

Vi håper dere har forståelse for at vi gjør så godt vi kan 😊

En stor sommerhilsen fra jentene på Eiktoppen hud og helse AS 🌸